مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11سياسي

هماهنگی و انسجام، لازمه روزهای کرونایی امروز


نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پس از گذشت 15 ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا، اکنون نیازمند انسجام و هماهنگی بیشتر و برداشتن گام بلندی در این زمینه هستیم.

- ایسنا/زنجان نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پس از گذشت 15 ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا، اکنون نیازمند انسجام و هماهنگی بیشتر و برداشتن گام بلندی در این زمینه هستیم.

آیت الله علی خاتمی صبح امروز (21 اردیبهشت ماه) در همایش بین المللی آیین محبت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت استان زنجان، اظهار کرد: مردم بعد از رعایت پروتکل های بهداشتی، کریمانه وارد میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا شدند.

وی در رابطه با نقش سمن ها و غیره در پاندمی کروناویروس، افزود: سمن ها، مراکز نیکوکاری، پایگاه های مقاومت، مساجد، هیئت امنا و غیره از همان ابتدای شیوع کرونا در عرصه مبارزه با کرونا از طریق ضدعفونی کردن و کمک های مومنانه قدم های بزرگی برداشته اند.

این مسئول با اشاره به اینکه استان زنجان دیار کریمان است، تصریح کرد: زنجان در بحث خیریه حرف اول را در کشور می زند که نشان دهنده سلامت نفس و روحیه نوع دوستی زنجانی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ما نمی توانیم انسان باشیم و نسبت به درد هم نوعان و هم وطنان خود بی تفاوت باشیم، گفت: خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هماهنگی و انسجام، لازمه روزهای کرونایی امروز

هماهنگی و انسجام، لازمه روزهای کرونایی امروز