موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-11اقتصادي

نگاه نامتعارف گیلان به ورزش های آبی و ساحلی / رتبه صفر آستارا در این حوزه


سرزمین ما ایران با داشتن فرهنگ کهن و پایدار متشکل از اقوام، طوایف و عشایر بسیار و تنوع اقلیمی و برخورداری از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی، - ایسنا/گیلان سرزمین ما "ایران" با داشتن فرهنگ کهن و پایدار متشکل از اقوام، طوایف و عشایر بسیار و تنوع اقلیمی و برخورداری از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی، از هر نظر برای جذب توریست آماده است.

در این میان، استان های شمالی که در حاشیه دریای کاسپین (خزر) واقع شده اند به دلایلی همانند طبیعت بی نظیر جنگلی، کوهستانی و جلگه ای در سطح ملی و جهانی شناخته شده می باشند.

آنچه را که دست اندرکاران مدیریت شهرهای ساحلی جهان با ارائه طرح ها و ایده های مختلف به دنبال آن هستند، بسترسازی و ایجاد زیرساخت های متناسب با هدف استفاده بهینه از سواحل در راستای جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم می باشد.

در عرصه جهانی برای گردشگری اشکال مختلفی تعریف شده است که در زیرمجموعه های آن گردشگری مذهبی، تفریحی، نظامی و فضایی، سیاسی، بازرگانی، طبیعت گردی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و علمی، درمانی و ورزشی قرار دارد.

آنچه را که امروز جای خالی آن در سواحل شمال کشور بیش از همه اشکال گردشگری محسوس است توریسم ورزشی و یا همان گردشگری ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه نامتعارف گیلان به ورزش های آبی و ساحلی / رتبه صفر آستارا در این حوزه

نگاه نامتعارف گیلان به ورزش های آبی و ساحلی / رتبه صفر آستارا در این حوزه