مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-11حوادث

کشف و ضبط 300 حلب روغن جامد بدون مجوز در بوکان


فرمانده انتظامی شهرستان بوکان از کشف 300 حلب روغن جامد بدون مجوز در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ سلمان حیدری در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه شهید رجایی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بوکان به سقز به یک کامیون مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون 300 حلب روغن نباتی جامد 16 کیلوگرمی بدون مجوز کشف و ضبط شد، افزود: کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را بالغ بر 900 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اسکیمری خبر داد و افزود: در پی وصول دو فقره پرونده قضایی با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد با استفاده از کپی کارت بانکی یا همان اسکیمر موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

کشف و ضبط 300 حلب روغن جامد بدون مجوز در بوکان حیدری تصریح کرد: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی درعملیاتی پلیسی دستگیر و ادله دیجیتالی آن را نیز توقیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 300 حلب روغن جامد بدون مجوز در بوکان

کشف و ضبط 300 حلب روغن جامد بدون مجوز در بوکان