مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-11سياسي

رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شاهرود با رضایت اولیاء دم


رییس دادگستری شاهرود از رهایی یک محکوم دیگر از مجازات قصاص نفس در شهرستان خبر داد و گفت: رضایت اولیاء دم در آستانه عید فطر خوشبختانه جلب شد.

- ، روح الله اسماعیلیان در جمع خبرنگاران همزمان با صبح سه شنبه به میزبانی دادگستری شاهرود از رهایی یک محکوم دیگر از مجازات قصاص نفس در شاهرود خبر داد و بیان کرد: این فرد مدتی قبل دریکی از روستاها به خاطر برخی اختلافات طی درگیری با برادر خود موجب قتل وی شده بود با تشکیل پرونده و سیر مراحل رسیدگی به قصاص نفس محکوم شده بود که مرحله نهایی از سوی دیوان عالی کشور هم انجام و پرونده آماده اجرای حکم بود.

وی افزود: با تلاش شورای حل اختلاف شاهرود در کسب رضایت اولیا دم و جلساتی که از ابتدای سال جاری صورت گرفت نهایتاً در ماه مبارک رمضان و ماه رحمت الهی با اعلام رضایت اولیا مقتول، موجبات رهایی محکوم از قصاص نفس فراهم شد تا خانواده دیگری داغ دار نگردد.

رییس دادگستری شاهرود با بیان اینکه شورای حل اختلاف خوشبختانه کارنامه قابل قبولی در خصوص ایجاد صلح و سازش در دعاوی به خصوص در پرونده های قصاص نفس داشته است، گفت: این مهم نشان دهنده ویژگی روحیه گذشت و فرهنگ ایثار در این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شاهرود با رضایت اولیاء دم

رهایی یک محکوم از قصاص نفس در شاهرود با رضایت اولیاء دم