مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-11اقتصادي

آغاز خرید تضمینی کلزا در گلستان


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در 42 مرکز خرید این محصول در سطح استان خبرداد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در 42 مرکز خرید این محصول در سطح استان خبرداد.

سیدخالق سجادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از روز گذشته بر اساس قیمت پایه 110 هزار ریال برای هر کیلوگرم آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت پایه خرید تضمینی این محصول بر اساس 2 درصد ناخالصی و 9 درصد رطوبت است، افزود: حداکثر ناخالصی قابل قبول دانه روغنی کلزا جهت خرید تضمینی 10 درصد و همچنین حداکثر رطوبت مجاز برای این دانه روغنی 20 درصد است.

مدیرکل غله گلستان بیان کرد: پیش بینی شده امسال حدود 78 هزار تن دانه روغنی کلزا از بیش از 49 هزار هکتار اراضی زیر کشت این محصول در گلستان تولید شود.

سجادی با اشاره به در نظر گرفتن 42 مرکز خرید تضمینی کلزا در سطح استان، گفت: گلستان یکی از استان های پیشرو در امر تولید و خرید تضمینی دانه روغنی کلزا است و رتبه نخست خرید این محصول را در کشور به خود اختصاص می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خرید تضمینی از طریق سامانه سیفا و استعلام از سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی صورت می گیرد لذا از کشاورزان خواست می شود تا در صورت عدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید تضمینی کلزا در گلستان

آغاز خرید تضمینی کلزا در گلستان