مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-10اقتصادي

ادارات اصفهان مصرف آب، برق و گاز را 40 درصد کاهش دهند


ادارات این استان مصارف آب، برق و گاز را 40 درصد کاهش دهند و همچنین ساختمان ها و مجتمع های مسکونی مکلف شدند بر روی سقف خود پنل های انرژی نصب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه جلسه مدیریت اضطراری مصرف بهینه انرژی در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: مقرر شد به منظور صرفه جویی در مصرف آب ستاد مدیریت بحران انرژی تشکیل و در خصوص مصرف بهینه آب، برق و گاز اقدام شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: همه دستگاه ها مکلف شدند ژنراتورهای برق اضطراری خود را در شرایط پیک مصرف در مدار قرار دهند و ادارات تمامی موتورخانه ها را استانداردسازی کنند.

وی تصریح کرد: همه ادارات موظف هستند یک مدیر انرژی تعیین و این مدیر مسؤولیت اجرای طرح های مصرف بهینه در ادارات را برعهده دارد.

رضایی اضافه کرد: اداره کل اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به مصرف آب، برق و گاز در مساجد پیگیری های لازم را به عمل آورد همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی در تمامی شهرک ها و واحدهای صنعتی الزامات مصرف بهینه آب و برق و گاز را اجرایی کند.

استاندار اصفهان گفت: همچنین صدا و سیما و اصحاب رسانه نسبت به مصرف بهینه انرژی فرهنگ سازی کنند و دستگاه های مربوطه با مشترکان پرمصرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات اصفهان مصرف آب، برق و گاز را 40 درصد کاهش دهند

ادارات اصفهان مصرف آب، برق و گاز را 40 درصد کاهش دهند