مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-10سياسي

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کابل


مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی کابل با حضور بانوان در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، این محفل قرآنی که با همکاری معاونت بین الملل سازمان علمی و فرهنگی و مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در مدرسه خیرات خان حرم مطهر رضوی برگزار شد، علاوه بر ترتیل خوانی قرآن کریم توسط بانوان به یاد شهدای بی گناه افغانستان و تفسیر سوره طور، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

همچنین معاون بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی  در این مراسم ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: برای مسلمانان دشوار است که بشنوند در گوشه ای از سرزمین های اسلامی دستان دشمنان اهل بیت(ع) و دشمنان قرآن و اسلام به خون فرزندان پاک و انسان های بی گناه آلوده شده است.

حجت الاسلام محمد ذوالفقاری افزود: با این اتفاق دل های همه ما مسلمانان همانند قلب ها و دل های مادرانی که فرزندانشان مقابل چشمانشان به شهادت رسیدند، آتش گرفت و سوخت.

وی یادآور شد: ما از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)، از صمیم قلب با خانواده های شهدا ابراز همدردی می کنیم؛ این فرزندان بدون هیچ گناهی با قساوت هر چه تمام به شهادت رسیدند و این ماجرا قلب انسان را به آتش می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کابل

ترتیل خوانی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی به یاد شهدای حادثه تروریستی کابل