مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-10بين الملل

افزایش انتظارات آمریکا و ایران نسبت به بهره مندی از منافع برجام


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی روند مذاکرات وین در راستای احیای توافق هسته ای و مواضعی پرداخت که دولت های ایران و آمریکا برای تحقق این هدف اتخاذ کرده اند.

- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به بررسی روند مذاکرات وین در راستای احیای توافق هسته ای و مواضعی پرداخت که دولت های ایران و آمریکا برای تحقق این هدف اتخاذ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی درباره روند مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین و رویکردی که ایران و آمریکا در زمینه اقدامات لازم در جهت بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای دارند در گزارشی نوشت: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا و مقامات ایران می گویند که هدف مشترکی دارند؛ این که هر دو می خواهند به توافق هسته ای که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا سه سال پیش از آن خارج شد بازگردند و توافقی را دوباره برقرار سازند که ایران در ازای لغو تحریم های آن که اقتصادش را در مضیقه قرار داده است، محدودیت های سختی را بر تولید سوخت هسته ای اش اعمال کند.

اما پس از پنج هفته پیش رفتن مذاکرات وین معلوم شده است که توافق قبلی که مفاد آن دقیقا تشریح شده است، دیگر به کار هیچ یک از طرفین نمی آید، حداقل در دراز مدت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش انتظارات آمریکا و ایران نسبت به بهره مندی از منافع برجام

افزایش انتظارات آمریکا و ایران نسبت به بهره مندی از منافع برجام