مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-10حوادث

بالاترین علت تصادفات پایتخت مشخص شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به بررسی آنالیز تصادفات سال 99 افزود: دومین علت حوادث رانندگی در خیابان ها و تقاطع ها مربوط به عدم رعایت حق تقدم عبور با 16 درصد و در بزرگراه ها عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از .

- رییس اداره تصادفات پلیس راهور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) اعلام کرد: بالاترین علت تصادفات با آمار 34 درصدی، مربوط به بی توجهی به جلو و حواس پرتی رانندگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به بررسی آنالیز تصادفات سال 99 افزود: دومین علت حوادث رانندگی در خیابان ها و تقاطع ها مربوط به عدم رعایت حق تقدم عبور با 16 درصد و در بزرگراه ها عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطئمنه و سرعت غیرمجاز حدود 12 درصد است.

وی اظهار داشت: حدود 42 درصد متوفیان را عابران پیاده، 44 درصد متوفیان موتورسیکلت سواران و 14 درصد راننده و سرنشینان خودرو را شامل می شوند.

به گفته این مقام انتظامی، با توجه به رشد استفاده از موتورسیکلت توسط شهروندان در سال 99 حدود هفت درصد نسبت به سال 98 تعداد متوفیان موتورسیکلت افزایش داشته است.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب پایتخت خاطرنشان کرد: بیشترین ساعت وقوع حوادث رانندگی با آمار 26 درصدی در ساعت 20 الی 16 است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین علت تصادفات پایتخت مشخص شد

بالاترین علت تصادفات پایتخت مشخص شد