مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-10اقتصادي

اجرای فاز سوم طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبی


رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون دو فاز از طرح سرباز ماهر با موفقیت در استان اجرا شده است که فاز سوم این طرح نیز در خراسان جنوبی آغاز و سهمیه آموزش اردیبهشت ماه 767 سرباز است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون دو فاز از طرح سرباز ماهر با موفقیت در استان اجرا شده است که فاز سوم این طرح نیز در خراسان جنوبی آغاز و سهمیه آموزش اردیبهشت ماه 767 سرباز است.

جلال الدین صادقی، امروز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: طرح سرباز ماهر با هدف آموزش مهارت های عمومی اشتغال و کارآفرینی سرباز در دوران آموزشی در پادگان ها شامل سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و پس از خدمت، شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: سربازان بعد از سپری کردن خدمت خود، فصل جدیدی از زندگی را آغاز خواهند کرد که عموماً با تشکیل خانواده و درآمدزایی جهت امرارمعاش همراه خواهد بود، دوره های مذکور در همین راستا و باهدف توانمندسازی سربازان تدبیر شده است.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف و برنامه های قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای مهارت آموزی کارکنان وظیفه در بخش آموزش های عمومی و با هدف استفاده از ظرفیت های موجود، تفاهم نامه های جداگانه ای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز سوم طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبی

اجرای فاز سوم طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبی