مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-05-10دانش

تامین اعتبار طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت خانه های علوم و بهداشت


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تامین اعتبار طرح همسان سازی اعضای هیات علمی دو وزارت خانه علوم و بهداشت خبر داد و گفت: منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی مورد وفاق نمایندگان این دو وزارت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

- رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از تامین اعتبار طرح همسان سازی اعضای هیات علمی دو وزارت خانه علوم و بهداشت خبر داد و گفت: منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی مورد وفاق نمایندگان این دو وزارت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدباقر نوبخت در جلسه هیات های امنای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت عتف از تامین شدن اعتبار مربوط به جز 2 بند و تبصره 2 قانون بودجه 1400 خبر داد و گفت: این اعتبار که طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در آن دیده شده، تامین شده است، منتظر نهایی شدن دستورالعمل اجرایی مورد وفاق نمایندگان این دو وزارت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

امیدواریم هر چه سریع تر اقدامات اجرایی شدن قانونی این مصوبه صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح همسان سازی، افزایش بهره وری علمی، را به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: رفع تبعیض و عدالت در پرداخت های مربوط به اعضای هیات علمی جامعه دانشگاهی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت خانه های علوم و بهداشت

تامین اعتبار طرح همسان سازی حقوق اعضای هیات علمی وزارت خانه های علوم و بهداشت