مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-10اقتصادي

92 درصد اصناف لرستان محدودیت های کرونایی را رعایت کردند


بر اساس آمار بیش از 92 درصد اصناف لرستان محدودیت های کرونایی را رعایت کرده اند.

- بهزاد منصوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: اصناف بر اساس قانون به چهار گروه تقسیم بندی شده اند که بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در هفته ی جاری گروه های اول و دوم می توانند کسب و کار خود را فعال کنند.

وی با بیان اینکه اصناف گروه یک و دو  حدود 65 درصد از تعداد اصناف لرستان را تشکیل می دهند، افزود: این واحدها کالاها و خدمات حیاتی را به مردم ارائه می دهند و پس از سه هفته  لازم بود که آن ها از نظر اقتصادی یک فرصت داشته باشند.

رییس سازمان صمت لرستان بیان کرد: خوشبختانه طی روزهای گذشته اصناف لرستان همکاری خوبی با سازمان صمت در حوزه رعایت محدودیت ها داشته اند و بر اساس آمار بیش از 92 درصد  اصناف لرستان محدودیت های کرونایی را رعایت کرده اند.

منصوری با اشاره به اینکه  دولت مصوبات و وعده های خوبی برای حمایت از اصناف در نظر گرفته است، تصریح کرد: این حمایت ها شامل ارائه فرصت برای پرداخت تسهیلات بانکی و مالیاتی و پرداخت تسهیلات کم بهره است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره گیری 124 واحد متخلف را معرفی کنند و بازرسان سازمان صمت و تعزیرات در کوتاه ترین زمان ممکن با واحد متخلف برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد اصناف لرستان محدودیت های کرونایی را رعایت کردند

92 درصد اصناف لرستان محدودیت های کرونایی را رعایت کردند