مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 18:002021-05-09اقتصادي

پروژه توسعه فاضلاب کوی عشایر خرمشهر تا 2 ماه آینده پایان می یابد


مدیر اداره آب و فاضلاب خرمشهر گفت: با توجه به استقرار ماشین آلات و طبق برنامه زمان بندی، پروژه اجرای شبکه فاضلاب منطقه عشایر خرمشهر تا دو ماه آینده به پایان می رسد.

- ، علیرضا بنیادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عشایر از جمله مناطق شهرستان خرمشهر است که طرح شبکه فاضلاب آن در سال های قبل به مرحله اجرا رسید و اکنون این طرح بیش از 80 درصد پیشرفت دارد اما برای تکمیل این پروژه لازم است که ایستگاه پمپاژ در آخر خط تجهیز و راه اندازی شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام این کار به حفاری در عمق 6 متر نیاز است و لازمه آن استفاده از دستگاه سپرکوب بود، بدهی های این اداره مانع تأمین هزینه ماشین آلات شد و پروژه ناتمام ماند.

مدیر آبفای خرمشهر، از رفع این مشکل خبر داد و بیان کرد: با رایزنی مسئولان منطقه و تأکید مدیرعامل اکنون یک هفته است که سیستم سپرکوب و بیل مکانیکی در منطقه حاضر شده است و زمان دو ماهه ای برای تکمیل شبکه و راه اندازی ایستگاه پمپاژ عشایر تعیین شده است.

بنا به گفته بنیادی، با تکمیل این پروژه و راه اندازی ایستگاه پمپاژ مشکل منطقه عشایر در شهرستان خرمشهر به طور کامل رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه توسعه فاضلاب کوی عشایر خرمشهر تا 2 ماه آینده پایان می یابد

پروژه توسعه فاضلاب کوی عشایر خرمشهر تا 2 ماه آینده پایان می یابد