مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09سياسي

حمایت نمایندگان مجلس از مصوبه شورای نگهبان در مورد انتخابات ریاست جمهوری


در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 203 نماینده مجلس در حمایت از مصوبه اخیر شورای نگهبان مبنی بر شرایط کاندیداتوری نامزد ها در انتخابات ریاست جمهوری قرائت شد.

- در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 203 نماینده مجلس در حمایت از مصوبه اخیر شورای نگهبان مبنی بر شرایط کاندیداتوری نامزد ها در انتخابات ریاست جمهوری قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ 203 نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مصوبه اخیر شورای نگهبان مبنی بر شرایط کاندیداتوری نامزد ها در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 203 نماینده مجلس در حمایت از مصوبه اخیر شورای نگهبان مبنی بر شرایط کاندیداتوری نامزد ها در انتخابات ریاست جمهوری را به شرح زیر قرائت کرد: اعضای شورای نگهبان احتراماً همانطور که مستحضرید اصلاح نظام انتخاباتی یکی از دغدغه های جدی نمایندگان مجلس یازدهم بوده و از ابتدا در دستور کار مجلس یازدهم قرار داشته است.

اکنون نیز خداوند را شاکریم که شورای نگهبان در راستای تلاش های مجلس شورای اسلامی گام نهایی را استوار برداشت و حسن ختام شایسته ای را رقم زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نمایندگان مجلس از مصوبه شورای نگهبان در مورد انتخابات ریاست جمهوری

حمایت نمایندگان مجلس از مصوبه شورای نگهبان در مورد انتخابات ریاست جمهوری