مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-09اقتصادي

شرط وزیر نیرو برای قطع نشدن برق در تابستان/ 90 درصد آب کشور در کشاورزی مصرف می شود


درباره لزوم استفاده نکردن از کولرهای گازی در ادارات دولتی نیز از حدود 60 هزار مگاوات توان مورد نیاز برای تأمین برق در تابستان در اوج بار، - جی پلاس؛ رضا اردکانیان گفت: علاوه این طرح های بهسازی شبکه، 10 هزار خانوار عشایر کوچ رو از سامانه های متحرک برق اعم از پیل های سوختی و پنل های خورشیدی بهره مند می شوند.

وی درباره پویش #هرهفته_الف_ب_ایران ادامه داد: این طرح از نیمه سال و مهر ماه 98 با اعلام رییس جمهوری در جلسه هفدهم مهر هیئت وزیران شروع شد، هدف اصلی ما این بود که وزارت نیرو به عنوان یک دستگاه خدماتی در تمام سال ها دست اندرکار اجرای طرح های آب و برق است، در کوران جنگ اقتصادی و تبلیغاتی که علیه پایداری و تاب آوری و شرایط کشور انجام می شود، در چنین شرایطی به سهم خود نشان دهیم که هیچ نوع روزمرگی بر صنعت آب و برق حاکم نیست و دارای برنامه هستیم.

برای نیمه دوم سال 98، 227 پروژه با سرمایه گذاری 33 هزار میلیارد تومان به ثمر رسید که آخرین پروژه ها در 20 اسفند همان سال افتتاح شد.

290 پروژه؛ 66 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اردکانیان ادامه داد: به اتکای این ظرفیت ایجاد شده و خانواده بزرگ صنعت آب و برق در داخل و خارج از دولت، سال 99 نیز این پویش را با ابعاد بزرگ تری شروع و در ابتدای سال اعلام کردیم 250 طرح با سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد تومان افتتاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط وزیر نیرو برای قطع نشدن برق در تابستان/ 90 درصد آب کشور در کشاورزی مصرف می شود

شرط وزیر نیرو برای قطع نشدن برق در تابستان/ 90 درصد آب کشور در کشاورزی مصرف می شود