مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-09سياسي

قرارگاه پدافند هوایی باید دفاع یکپارچه و بدون موازی کاری ایجاد کند


قرارگاه مسئولیت دارد که شبکه یکپارچه فرماندهی و کنترل را به روز و بهتر از قبل ساماندهی کند و شبکه های کارآمد را با خط فرمان کوتاه و پاسخگویی به لحظه ارتقا دهد.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) که صبح امروز در ستاد این قرارگاه برگزار شد، گفت: در ابتدای مراسم از امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارزشمند ارتش و فرمانده پیشین این قرارگاه ارزشمند، تشکر و قدردانی می کنیم.

وی افزود: سرلشکر موسوی در کنار تمام مسئولیت های سنگینی که در فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی بر عهده داشت، حدود 2 سال در این مجموعه ایفای نقش کرد و در این مسئولیت توانست به خوبی تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را در قرارگاه پدافند هوایی عملی کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش سرلشکر موسوی در تشکیل قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: او توانست ضمن تفکیک نیروی پدافند هوایی ارتش، با تلاش و پیگیری شبانه روزی، مجموعه فرماندهی و کنترل را در قرارگاه ساماندهی کند و یک قرارگاه آماده را برای فرماندهی جدید ساماندهی نماید.

سرلشکر باقری تصریح کرد: امیر رحیم زاده برادر ارزشمندی که از ابتدای خدمت طولانی خود در صحنه پدافند کار را از سطوح مختلف آغاز کرده و در جایگاه های گوناگون، کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه پدافند هوایی باید دفاع یکپارچه و بدون موازی کاری ایجاد کند

قرارگاه پدافند هوایی باید دفاع یکپارچه و بدون موازی کاری ایجاد کند