مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:552021-05-09بين الملل

گزارش فرانس24 از راه دشوار بایدن برای بازگشت به برجام


شبکه فرانس24 در گزارشی با اشاره به مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام در وین برای احیای این توافق تصریح کرد: دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای در موقعیت دشواری قرار دارد.

- گزارش فرانس24 از "راه دشوار" بایدن برای بازگشت به برجام شبکه فرانس24 در گزارشی با اشاره به مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام در وین برای احیای این توافق تصریح کرد: دولت بایدن برای بازگشت به توافق هسته ای در موقعیت دشواری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری فرانس24 در این باره می نویسد: جو بایدن رییس جمهور آمریکا وعده داده بود که به سرعت به توافق هسته ای 2015 با ایران می پیوندد اما سه سال پس از خروج یکجانبه دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین از توافق، اجرای این وعده در عمل سخت تر است تا در حرف.

فرانس24 در ادامه با اشاره به موضع قطعی ایران مبنی بر لزوم لغو تمامی تحریم ها به صورت یکجا و برداشتن اولین گام از سوی آمریکا برای بازگشت به توافق گزارش داد: تهران خواهان این است که پیش از آنکه قدمی در راستای بازگشت به پایبندی کامل بردارد، تمامی خواسته هایش محقق شود اما بایدن در خانه برای آسان نگرفتن درخصوص رفع تحریم های ایران با فشار روبرو است.

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری ترامپ با انتقاد از توافق هسته ای به فرانس24 گفت: آمریکا اکنون با ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فرانس24 از راه دشوار بایدن برای بازگشت به برجام

گزارش فرانس24 از راه دشوار بایدن برای بازگشت به برجام