مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-09فرهنگي

گل طلایی دراکولا با نقش های فرعی


انتخاب درست بازیگر حتی در نقش های کوتاه نشان دهنده اهمیت این مجموعه برای سازندگان آن است که در هر صحنه سعی دارند حتی با وجود یک بازیگر آماتور بر چهره مخاطب لبخندی بنشانند.

- .

مخاطبان عصر ایران؛ سارا ملکی- در طول نزدیک به سه دهه فعالیت مهران مدیری به عنوان کارگردان، همواره بازی بازیگران از نقاط عطف مجموعه های تلوزیونی وی بوده است.

نقطه عطفی که بیشتر، تمرکز آن روی بازی بازیگران نقش های اصلی بوده؛ به طوری که همیشه بازی بازیگران مجموعه های مدیری جزو نقاط قوت سریال محسوب می‏شود اما این روند در دو مجموعه اخیر مدیری درباره بازیگران فرعی نیز اتفاق افتاده است.

در مجموعه هیولا و دراکولا علاوه بر بازی بازیگران اصلی، اکثر بازیگران فرعی نیز اجرایی بسیار خوب و در عین حال شیرین داشته‏ اند.

بازیگرانی که گاه بدون سابقه چندان در مبحث بازیگری بار خنده یک سکانس را به خوبی به دوش می کشند.

در مجموعه هیولا این امر در رابطه با شکیب شجره (با سابقه طولانی تئاتر) اتفاق افتاد که در ابتدا با یک نقش فرعی کوتاه به نام داوود بیزاکودیل وارد قصه شد و پس از گذشت دو قسمت نقش او به پاپان رسید، ولی به دلیل ایفای درست این نقش از سوی شجره که با هدایت خوب مدیری اتفاق افتاد، گروه سازنده متوجه توان این شخصیت در خلق کمدی در ادامه داستان شد و در قسمت های بعد سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل طلایی دراکولا با نقش های فرعی

گل طلایی دراکولا با نقش های فرعی