مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-09حوادث

کشف 474 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تمهیدات عملیاتی پلیس در امنیت بخشی مراسمات شب قدر و اجرای طرح محدودیت های کرونایی گفت: در کنار این ماموریت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: در تداوم طرح های امنیت بخشی، پلیس و همزمان با اجرای طرح محدودیت های تردد کرونایی در سطح استان و همچنین با توجه به برگزاری مراسمات شب های قدر، تمهیدات عملیاتی گسترده ای در تامین نظم و امنیت در این شب های قدر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی افزود: در کنار این اقدامات عملیاتی که با حضور و استقرار کارکنان انتظامی در نقاط مختلف شهری به مرحله اجرا گذاشته شد، برخورد با مجرمان و هنجارشکنان نیز به عنوان مهم ترین سرفصل های ماموریتی پلیس نیز با جدیت از سوی پلیس دنبال شد که دستاوردهای ارزنده ای نیز در این خصوص حاصل شد.

  فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی در عملیات هایی در چند روز اخیر موفق به کشف 474 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند و در حوزه مقابله با قاچاق کالا نیز در حدود 14 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شد.

  مفخمی شهرستانی ادامه داد: در برخورد با سارقان نیز تعداد 218 نفر سارق دستگیر و 385 فقره انواع سرقت از آنان کشف شد، که در این عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 474 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی

کشف 474 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی