مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-09سياسي

آلبوم موسیقی ذکرو دف در سنندج رونمایی می شود


به همت حوزه هنری استان کردستان درآستانه عید سعید فطر وهمزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان از آلبوم موسیقی عرفانی ذکر ودف با صدای خلیفه عبدالرحمان غوثی رونمایی بعمل می آید.

-  امین مرادی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یکی از اهداف و سیاست های محوری حوزه هنری در بخش موسیقی ترویج مضامین رفیع اسلامی و انسانی و الگو سازی از طریق تولیدات ارزشی و نمونه است که در این راستا توسعه تعلق خاطر نسبت به پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(علیهم السلام) مورد توجه جدی است.

وی خاطرنشان کرد: تولید و معرفی موسیقی فاخر و توجه به موسیقی عرفانی ومحلی به منظور حفظ و حراست از این نوع موسیقی از دیگر اولویت هایی است که در زمینه موسیقی در دستور کار حوزه هنری قرار دارد.

مرادی تصریح کرد: طی چند سال اخیر تلاش کرده ایم به منظور تشویق هنرمندان توانمند استان به خلق آثار ارزشمند موسیقایی آثاری را در قالب کتاب، آلبوم موسیقی و پژوهش به انجام رسانیم که حاصل آن تولید سه آلبوم موسیقی گول هه نار به صدای دیلان نصیری، دَریاب و دُریاب با صدای محی الدین شعبانی، آلبوم کوسالان با صدای هیوا شاه محمدی با گویش اورامی و عرضه کتاب پرواز نت هایی برای کمانچه اثر راشد بابا شهابی ،کتاب دو جلدی آموزش جامع دف نوازی اثر فرزاد عندلیبی کتاب پژوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم موسیقی ذکرو دف در سنندج رونمایی می شود

آلبوم موسیقی ذکرو دف در سنندج رونمایی می شود