مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-09سياسي

برگزاری کنگره 8 هزار شهید همدان در سال 1402 / فعالیت 20 کمیته تخصصی


استاندار همدان با اشاره به برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان در سال 1402 گفت: 20 کمیته تخصصی در ذیل کنگره 8 هزار شهید استان همدان، تشکیل خواهد شد تا طبق شرح وظایف اقدامات لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی صبح امروز در جلسه با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با عنوان برگزاری کنگره 8 هزار شهید استان در سال 1402 اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از بهترین و غنی ترین موضوعاتی است که الگوی خوبی از حماسه آفرینی، رشادت و دیگر ارزش های انسانی برای نسل آینده در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه جلوه های عینی با ارزش در حماسه آفرینی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس قابل مشاهده است گفت: وظیفه ماست اتفاقات و ارزش های موجود در دفاع مقدس بخصوص شهدای گرانقدر را پاس بداریم و به عنوان یک ظرفیت و الگو، به نسل های آینده منتقل شود.

استاندار همدان با بیان اینکه کنگره استانی 8 هزار شهید همدان در سال 1402 برگزار می شود اضافه کرد: برنامه ریزی جامع استانی درباره چگونگی برگزاری کنگره انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شورای سیاست گذاری کنگره اولین جلسه خود را در هفته های آتی تشکیل خواهد داد افزود: 20 کمیته تخصصی در ذیل کنگره 8 هزار شهید استان همدان، تشکیل خواهد شد تا طبق شرح وظایف اقدامات لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره 8 هزار شهید همدان در سال 1402 / فعالیت 20 کمیته تخصصی

برگزاری کنگره 8 هزار شهید همدان در سال 1402 / فعالیت 20 کمیته تخصصی