مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-09اقتصادي

اکونومیست: منتظر اتفاق بزرگ در ارز های دیجیتال باشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه اکونومیست در شماره اخیر خود -8 می 20201- با تیتر جلد GovCoin ها: ارز های دیجیتالی که نظام پولی را متحول می کنند ضمن پیش بینی ورود قدرتمند دولت ها به عرصه بازارسازی ارز های دیجیتال، - بیت کوین از وسواس آنارشیست ها به یک کلاس دارایی یک تریلیون دلاری تبدیل شده است که به تاکید بسیاری از مدیران مالی به هر نمونه پورتفوی متعادلی تعلق می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه اکونومیست در شماره اخیر خود -8 می 20201- با تیتر جلد GovCoin ها: ارز های دیجیتالی که نظام پولی را متحول می کنند ضمن پیش بینی ورود قدرتمند دولت ها به عرصه بازارسازی ارز های دیجیتال، از این رویداد به مثابه عامل دگرگونی در سیستم مالی و بازار سرمایه یاد کرده و نوشته است: برای فدرال کوین (FedCoin) و یوروالکترونیکی (e-euro) آماده باشید! اکونومیست در ادامه نوشته است: تغییرات فناوری، واژگونی بازار مالی است.

بیت کوین از وسواس آنارشیست ها به یک کلاس دارایی یک تریلیون دلاری تبدیل شده است که به تاکید بسیاری از مدیران مالی به هر نمونه پورتفوی متعادلی تعلق می گیرد.

انبوه معامله گران پرکار ارز دیجیتال به یک نیروی وال استریت تبدیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکونومیست: منتظر اتفاق بزرگ در ارز های دیجیتال باشید

اکونومیست: منتظر اتفاق بزرگ در ارز های دیجیتال باشید