مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 02:452021-05-08سياسي

لزوم ادامه روند قاطعانه در فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا


با توجه به گردش مالی و بودجه کلان شورا و شهرداری ها به ویژه در شهر شیراز، لازم است داوطلبانی در معرض انتخاب مردم قرار گیرند که شرایط و معیارهای لازم از جمله پاکدستی را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجلس یازدهم با عنوان مجلس انقلابی کار خود را از سال گذشته آغاز کرد و با توجه به اینکه لازمه انقلابی گری در شرایط کنونی کشور مبارزه و برخورد سفت و سخت با مفاسد در ابعاد و سطوح مختلف می باشد، مجلس در گام نخست با صف کشی در برابر یکی از سردمداران رانت و فساد در کشور، موفق عمل کرد و در اذهان مردم توانست افق های روشنی را تداعی کند.

در سطح استان فارس نیز بوده و هستند بسیار کسانی که در مشی و روش به وی نزدیک بوده که از قضا با همت مجلس انقلابی و توجه ویژه هیئت های اجرایی اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و بدون اغماض با چنین افرادی که به ویژه داوطلب شورای شهر شیراز بودند، برخورد شده است.

شورا و شهرداری شیراز با توجه به بودجه کلان آن که بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان برای سال جاری بسته شده است و به طور قطع در سال های آتی نیز با افزایش مواجه خواهد شد، همچنین حوزه نفوذ و حیطه گسترده کاری و فعالیتی، هدف بسیاری از کسانی قرار گرفته که متاسفانه با نیتی جز خدمت به مردم پای به عرصه گذاشته که با هوشیاری و تیزبینی هیئت های اجرایی و نظارت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ادامه روند قاطعانه در فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا

لزوم ادامه روند قاطعانه در فرآیند انتخابات شوراهای شهر و روستا