مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 21:552021-05-08ورزشي

چراغ سبز سعودی ها برای گذر از مناقشه فوتبالی/ پایان بازی در زمین بی طرف؟


با تایید مذاکرات ایران و عربستان برای کاهش تنش ها و بهبود روابط سیاسی و هم چنین با پیام مثبت سران فوتبال عربستان، احتمال حل مناقشه طولانی مدت فوتبالی این دو کشور و در پی آن حل معضل بازی در زمین بی طرف نیز وجود دارد.

- با تایید مذاکرات ایران و عربستان برای کاهش تنش ها و بهبود روابط سیاسی و هم چنین با پیام مثبت سران فوتبال عربستان، احتمال حل مناقشه طولانی مدت فوتبالی این دو کشور و در پی آن حل معضل بازی در زمین بی طرف نیز وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با رویارویی استقلال و تراکتور ایران با الهلال و النصر عربستان، صحبت ها درباره مناقشه قدیمی این دو کشور در فوتبال اوج گرفت؛ برخی از بازی در زمین بی طرف سخن می گفتند و عده ای معتقدند بودند که هنوز تکلیف برگزاری مسابقات این مرحله مشخص نیست و چه بسا مسابقات به صورت متمرکز برگزار شود.

با این حال اکنون اخبار امیدوارکننده ای درباره آینده روابط دو کشور به گوش می رسد که احتمالا سایه این اتفاق بر روی فوتبال هم می افتد و بعد از حدود شش سال، مناقشه فوتبالی و بازی در زمین بی طرف نیز برای همیشه به پایان می رسد.

علت اصلی این اتفاق نیز به آغاز مذاکره محدود دو کشور مربوط می شود که طرفین به دنبال یافتن راهکاری برای پایان مناقشه قدیمی در منطقه هستند و شاید دو قدرت منطقه ای بعد از چندین سال تنش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز سعودی ها برای گذر از مناقشه فوتبالی/ پایان بازی در زمین بی طرف؟

چراغ سبز سعودی ها برای گذر از مناقشه فوتبالی/ پایان بازی در زمین بی طرف؟