مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-08اقتصادي

صرافی ها و کیف پول های تقلبی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوسانات بازار سرمایه گذاری و شرایط اقتصادی کشور، مردم را به سمت سرمایه گذاری ارزی دیجیتال سوق داده و کلاهبرداران با اطلاع از این موضوع مسیر حرکت خود را تغییر داده و اقدام به کلاهبرداری از هموطنان با عنوان سرمایه .

- سرمایه گذاری مردم در ارز های دیجیتال، شیوه های کلاهبرداران در فضای مجازی را تغییر و کلاهبرداران با ایجاد صرافی های تقلبی و صفحات جعلی فیشینگ و یا تیم های پشتیانبی تقلبی در صدد کلاهبرداری و سرقت از حساب های بانکی شهروندان می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نوسانات بازار سرمایه گذاری و شرایط اقتصادی کشور، مردم را به سمت سرمایه گذاری ارزی دیجیتال سوق داده و کلاهبرداران با اطلاع از این موضوع مسیر حرکت خود را تغییر داده و اقدام به کلاهبرداری از هموطنان با عنوان سرمایه گذاری ارز دیجیتال می کنند؛ که می توان به نمونه های زیر اشاره کرد: صرافی ها و کیف پول های تقلبی: دنیای ارز های دیجیتال پر از صرافی های متقلبی است که یک شبه به وجود می آیند و ناپدید می شوند.

در مورداستفاده از این صرافی ها باید به شدت جانب احتیاط را رعایت کنید، زیرا ممکن است ارز های دیجیتال یا پول نقدتان را به سرقت ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرافی ها و کیف پول های تقلبی

صرافی ها و کیف پول های تقلبی