مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-08ورزشي

برنامه لیگ بخاطر تیم ملی شخم خورد؛ 5بازی معلق شد


رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد علت لغو پنج دیدار لیگ برتر توضیح داد و اعلام کرد که مسابقات تا سوم خرداد دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سهیل مهدی همچنین در رابطه با دیدار سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرد که این مسابقه پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران، به منظور شرکت در رقابت های انتخابی جام جهانی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنج مسابقه معوقه اعلام شده هفته های بیستم و بیست و یکم لیگ برتر فصل 1400-1399 لغو شد و برنامه های معوقه اعلام شده که تعویق شده اینگونه بود که قرار بود پیش از تغییرات، صنعت نفت آبادان- استقلال به عنوان دیدار معوقه از هفته بیستم، جمعه 31 اردیبهشت و دیدار فولاد خوزستان-تراکتور تبریز، سه شنبه 4 خرداد برگزار شود.

همچنین از دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم قرار بود جمعه 31 اردیبهشت سایپا - فولاد خوزستان به مصاف هم بروند و در عین حال سه شنبه چهارم خرداد استقلال - شهرخودرو و نیز ذوب آهن - پرسپولیس مقابل یکدیگر صف آرایی کنند که تمامی این مسابقات از سوی سازمان لیگ لغو شد و قرار است در زمان دیگری برگزار شوند.

سهیل مهدی، رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه ، اعلام کرد: در حال برگزاری دیدارهای معوقه هستیم و پس از آن که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدارهای چها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه لیگ بخاطر تیم ملی شخم خورد؛ 5بازی معلق شد

برنامه لیگ بخاطر تیم ملی شخم خورد؛ 5بازی معلق شد