مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-08پزشكي

هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است


رییس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هم اینک بیش از 80 درصد موارد شناسایی شده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است و تاکنون هیچ موردی از ویروس جهش یافته هندی در سطح استان شناسایی نشده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هم اینک بیش از 80 درصد موارد شناسایی شده ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی است و تاکنون هیچ موردی از ویروس جهش یافته هندی در سطح استان شناسایی نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان دکتر علیرضا سلیمی خراشاد اظهارکرد: 61 هزار و 913 نمونه PCR و 15 هزار و 958 مورد تست سریع(رپید تست) کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون در شهرستان های زیرپوشش این دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیماریابی و غربالگری افراد ایرانی و غیرایرانی در مبادی مرزی با جدیت در حال انجام است.

رییس اداره امور آزمایشگاه های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در مبادی ورودی مرزهای استان در صورت مثبت شدن فرد ایرانی خدمات درمانی ارائه و آموزش های لازم درخصوص جداسازی با نظارت انجام می شود و همچنین افراد غیر ایرانی به کشور مبداء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است

هیچ موردی از کرونای هندی در سیستان و بلوچستان مشاهده نشده است