مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-08فرهنگي

سینماهایی که فقط خبر باز شدنشان آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه سینماها در سال جدید برای سومین بار اجازه فعالیت گرفته اند، اما مردم چقدر از این خبر مطلع هستند؟ و سینمادارها چقدر راغب به بازگشایی سالن های خود هستند؟ قطعا فوج اخبار کرونا و واکسن این ویروس منحوس همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است و تعطیلی چندباره سینماها نیز علاقمندان به هنر هفتم را هم سردرگم کرده که بالاخره با این وضعیت می توان در سالن های سینما فیلم دید یا خیر؟ از طرف دیگر هم به نظر می‎رسد باز و بسته شدن های پیاپی سالن ها، نبود مخاطب و فیلم جذاب چندان رغبتی را برای سینماداران هم باقی نگذاشته تا سالن های خود را باز کنند.

اما بررسی ما هم نشان می دهد که منبع های فروش بلیت سینما از جمله (سمفا) تا زمان آماده شدن این گزارش هنوز نتوانسته بلیتی را بفروشد و با وجود فعالیت 17 سالن اما به نظر می رسد مردم چندان خبردار باز شدن سالن ها سینما نشده اند.

اینکه در این شرایط اساساً ضرورتی به بازگشایی سینماها وجود دارد یا خیر یک بحث است اما وجود اطلاع رسانی گسترده تر و تبلیغات نیز بحثی دیگری که سینما همواره به آن نیاز داشته است و این موضوع دقیقا نقطه مجهول و علت عدم استقبال از فیلم های سینمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماهایی که فقط خبر باز شدنشان آمد

سینماهایی که فقط خبر باز شدنشان آمد