مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-08اقتصادي

پروژه های ساختمانی رکورددار حوادث ناشی از کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر شوکت در مورد نحوه بازرسی از پروژه های ساختمانی، اظهار داشت: بیش از 99 درصد پروژه های ساختمانی در کشور ساخته و تمام می شود، - رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی با بیان اینکه 50 درصد حوادث کار مربوط به ساخت و ساز است، گفت: بیش از 99 درصد پروژه ها ساخته می شود دریغ از اینکه یک نفر برای بازرسی کار بیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اکبر شوکت در مورد نحوه بازرسی از پروژه های ساختمانی، اظهار داشت: بیش از 99 درصد پروژه های ساختمانی در کشور ساخته و تمام می شود، دریغ از اینکه یک نفر از اداره کار یا مرکز بهداشت برای نظارت و بازرسی به این محیط ها بیاید.

رییس انجمن صنفی کارگران ساختمانی افزود: بازرسی از پروژه های ساختمانی بیشتر نمادین بوده و یا اینکه پروژه بسیار بزرگ است و از این محیط یک بازرسی کلی صورت می گیرد.

اغلب بازرسی و نظارت ها بعد از رخ دادن حادثه است که آن هم صرفاً برای بررسی اوضاع است نه تذکر به کارفرما.

پروژه های ساختمانی رکورددار حوادث ناشی از کار وی با بیان اینکه بازرسی در پروژه های ساختمانی در حد صفر است، ادامه داد: بیش از 75 درصد پروژه های ما خود مالک است؛ یعنی کارفرما تخصصی در ساخت و ساز ندارد و اهمیتی به موضوع ایمنی نمی دهد و نهایتاً اگر مهندس ناظری هم بگیرند باز هم به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ساختمانی رکورددار حوادث ناشی از کار

پروژه های ساختمانی رکورددار حوادث ناشی از کار