مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-08اقتصادي

اگر از تحریم خسارت دیدید گزارش دهید


با رسیدن به ماه های پایانی دولت دوازدهم، به نظر می رسد فعالان بخش خصوصی در یکی از آخرین همکاری های خود با معاون اول رییس جمهور گزارشی از تحریم ها را آماده خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول حدود سه سالی که از آغاز تحریم های اقتصادی جدید امریکا علیه ایران گذشته، درآمدهای دولتی و به طور خاص حضور ایران در بازار جهانی نفت به عنوان هدف اصلی کاخ سفید با مشکلات جدی مواجه شد اما بخش خصوصی ایران نیز از این فشارها آُسیب فراوانی را تحمل کرد.

عدم همکاری بانک های بین المللی و صرافی های خارجی با تاجران ایرانی و محدودیت جدی بر سر انتقال ارز از یک سو و محدودیت در دسترسی به بازارهای جهانی بخشی از مشکلاتی بود که در سه سال گذشته فعالان اقتصادی با آن رو به رو بوده اند.

هرچند در هفته های گذشته با روی کار آمدن بایدن لااقل مسیر ایجاد تحریم های جدید محدود شده اما همچنان مشکلات پا برجاست و تا به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین تکلیف این شرایط نیز مشخص نیست و حالا به نظر می رسد بخش خصوصی امکان گزارش دادن این وضعیت را به فعالان بخش خصوصی داده است.

معاون استان ها و تشکل های اتاق ایران از گزارش در حال تهیه این اتاق با موضوع آسیب های ناشی از تحریم های بین المللی بر بخش خصوصی و ارسال آن به دفتر معاون اول رییس جمهوری، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر از تحریم خسارت دیدید گزارش دهید

اگر از تحریم خسارت دیدید گزارش دهید