مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-08بين الملل

«اینستاگرام» هم اقدام خصمانه «توییتر» علیه فلسطینیان را تکرار کرد


پس از آنکه شبکه اجتماعی «توییتر» حساب دهها نفر در این شبکه را به دلیل اعلام همبستگی با فلسطینیان ساکن «شیخ جراح» مسدود کرد، نوبت به «اینستاگرام» رسید تا اقدام مشابهی را انجام دهد.

- به نقل از العهد، شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز اقدام خصمانه توییتر علیه فلسطینیان را تکرار کرد تا بدین ترتیب از صهیونیستها در درگیری های اخیر در اراضی اشغالی حمایت به عمل آورده باشد.

بر اساس این گزارش، اینستاگرام به کار بردن هشتگ مسجد الاقصی را ممنوع کرده و حساب کاربری دهها فعال فلسطینی را هم به همین خاطر مسدود کرده است! این درحالی است که روز گذشته نیز شبکه اجتماعی توییتر اقدام مشابهی را در حمایت از تل آویو انجام داده بود.

در همین ارتباط، توییتر در اقدامی همسو با سیاست های اشغالگران صهیونیست، دهها حساب توییتری را به خاطر دعوت به همبستگی با ساکنان منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی و پوشش جنایات رژیم صهیونیستی علیه آنها مسدود کرد.

منابع رسانه ای اعلام کردند که این حساب ها به خاطر به کار بردن هشتگ شیخ جراح را نجات دهید به زبان های عربی و انگلیسی، مسدود شده اند! مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینستاگرام» هم اقدام خصمانه «توییتر» علیه فلسطینیان را تکرار کرد

«اینستاگرام» هم اقدام خصمانه «توییتر» علیه فلسطینیان را تکرار کرد