مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-05-08فرهنگي

اما و اگرهای بازگشایی سالن های تئاتر


هر چند مشاغل گروه یک و دو که سینما و تئاتر را هم در بر می گیرد، از امروز، 18 اردیبهشت ماه در شهرهای نارنجی و قرمز، مانعی برای فعالیت خود ندارند  ولی شرایط اجرای تئاتر به گونه ای است که سالن های نمایشی باید دست کم چند روزی برای بازگشایی خود صبر کنند.

- هر چند مشاغل گروه یک و دو که سینما و تئاتر را هم در بر می گیرد، از امروز، 18 اردیبهشت ماه در شهرهای نارنجی و قرمز، مانعی برای فعالیت خود ندارند  ولی شرایط اجرای تئاتر به گونه ای است که سالن های نمایشی باید دست کم چند روزی برای بازگشایی خود صبر کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای یک اثر نمایشی، حتی وقتی آماده باشد، دست کم به چند روز زمان نیاز دارد تا گروه نمایشی بتواند روی صحنه برود.

به همین دلیل سالن های تئاتر امیدوارند در بهترین حالت از اواسط یا اواخر این هفته فعالیت خود را آغاز کنند.

این در حالی است که هنوز چشم انداز مشخصی برای حضور تماشاگران در سالن تئاتر و همینطور تمایل گروه های نمایشی برای اجرای نمایش نداریم.

با این حال شاهین چگینی، رییس انجمن صنفی تماشاخانه های خصوصی تهران درباره فعالیت مجدد این تماشاخانه ها می گوید: در یک سال گذشته روال بر این بوده که ما هم از طریق جراید و رسانه ها در جریان تعطیلی و بازگشایی تئاتر قرار می گرفتیم و هرگز در این زمینه ابلاغ رسمی به سالن ها صورت نگرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای بازگشایی سالن های تئاتر

اما و اگرهای بازگشایی سالن های تئاتر