مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-08ورزشي

رونمایی دروازه بان استقلال از چک های برگشتی مالک تراکتور + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید مظاهری، گلر حال حاضر استقلال تهران و سابق تیم تراکتور که در جریان فسخ قراردادش با این باشگاه درگیر شکایت از سرخپوشان تبریزی شد، - رونمایی دروازه بان استقلال از چک های برگشتی مالک تراکتور + عکس ماجرای مطالبات گلر کنونی استقلال از تراکتور وارد فاز جدیدی شده و مظاهری بابت عدم انجام تعهد از سوی تیم سابقش، چک های دریافتی را برگشت زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رشید مظاهری، گلر حال حاضر استقلال تهران و سابق تیم تراکتور که در جریان فسخ قراردادش با این باشگاه درگیر شکایت از سرخپوشان تبریزی شد، بعد از اعلام حکم به سودش توانست این باشگاه را محکوم به پرداخت 20 درصد باقی مانده از قراردادش کند.

مظاهری چند روز قبل در صفحه شخصی خود خبر داد که موفق به دریافت مطالباتش از تراکتور نشده و قصد دارد از این باشگاه شکایت کند.

مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری در این خصوص اظهار داشت: در جریان شکایت از باشگاه تراکتور به دلیل جعل و دست بردن در قرارداد رشید مظاهری، تخلف باشگاه تراکتور مسجل و تایید شد و پس از آن در کمیته تعیین وضعیت باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت 20 درصد باقی مانده از قرارداد رشید کردیم که این حکم در کمیته استیناف هم تایید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی دروازه بان استقلال از چک های برگشتی مالک تراکتور + عکس

رونمایی دروازه بان استقلال از چک های برگشتی مالک تراکتور + عکس