مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-08حوادث

انهدام باند مسلحانه سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در کرمانشاه با اقتدار پلیس آگاهی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در کرمانشاه با اقتدار پلیس آگاهی خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چند تن از شهروندان خصوصا بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی بوده، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند بااقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت ها را شنایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: پس از مشاهده تاکسی سرقتی ماموران به تعقیب آنها پرداخته و دو فرد سارق نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آنها کردند.

جاویدان افزود: به دنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجددا اقدام به فرار کردندT اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند مسلحانه سرقت در کرمانشاه

انهدام باند مسلحانه سرقت در کرمانشاه