مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-08فرهنگي

تمدید فراخوان دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو


دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، با توجه به استقبال علاقه مندان به شرکت در دومین دوره این جایزه، مهلت ارسال آثار را تا پایان اردیبهشت 1400 تمدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی شهید سیدعلی اندرزگو ، با توجه به استقبال علاقه مندان به شرکت در دومین دوره این جایزه، مهلت ارسال آثار را تا پایان اردیبهشت 1400 تمدید کرد.

رویکرد جایزهشهید اندرزگو بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی هاست و اینک قرار است پس از گذشت دو سال از برگزاری نخستین دوره این جایزه، دومین دوره آن با آرمان برجسته نمایی و تقدیر از کتاب ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی ها به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و سایر مراکز و تشکل های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

پدیدآورندگان و ناشران می توانند آثار خود را با درون مایه های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن دوران، در گروه های داستان بلند و رمان بزرگ سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ، به دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ارسال کنند.

چاپ اول آثار ارسالی باید متعلق به سال های 98 یا 99 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید فراخوان دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو

تمدید فراخوان دومین دوره جایزه ادبی شهید سیدعلی اندرزگو