مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-08سياسي

داده هایی که از فروپاشی درونی اسراییل خبر می دهد


کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه فروپاشی و اضمحلال درونی اسراییل گزاره ای واقعی است، گفت: نابسامانی، آشوب، عدم انسجام و شکنندگی دولت، مهاجرت معکوس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل سیاسی، در گفت وگو با ایکنا، درباره پیام برگزاری روز جهانی قدس در کشورهای مختلف جهان به رغم شرایط کرونایی گفت: نکته حائز اهمیت این است با گذشت 42 سال از نامگذاری روز جهانی قدس توسط حضرت امام(ره) تا قبل از پاندمی کرونا، مراسم روز جهانی قدس در 100 کشور و 400 شهر جهان در قالب راهپیمایی، نشست، همایش و .

به نفع آرمان فلسطین و قدس برگزار می شد اما تصور بر این بود با همه گیری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات، مسئله روز قدس تحت الشعاع قرار بگیرد که با ابتکار جریان مقاومت در فضای مجاری یک روز قدس به هفته قدس تبدیل شد.

کرونا هم نتوانست روز قدس را از اولویت خارج کند وی افزود: در این ایام تلاش مبسوطی انجام گرفت و از بیش از 500 نقطه در جهان مراسم روز قدس با زبان ها، گویش ها و فرهنگ های مختلف متحد الشکل با پرچم فلسطین برای آرمان آزادی قدس شریف برگزار شد.

البته با توجه به اینکه ساعاتی بیشتر از این مانور بین المللی حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تنفر از رژیم صهیونیستی نگذشته هنوز ارزیابی دقیقی از اثرگذاری و ابعاد این مراسم وجود ندارد اما ارزیابی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داده هایی که از فروپاشی درونی اسراییل خبر می دهد

داده هایی که از فروپاشی درونی اسراییل خبر می دهد