مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-08بين الملل

اعلام آماده باش دو گروه فلسطینی در مرز غزه


گروه خودجوش «بازوهای انتفاضه» و یگان های «شهید ودیع حداد» وابسته به جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در مرز غزه اعلام آماده باش کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های خودجوشی از جوانان فلسطینی که خود را بازوهای انتفاضه نامیده اند در امتداد محاصره موجود در شرق غزه با فلسطین اشغالی اعلام آماده باش کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری معا ، در بیانیه این گروه آمده است، از بامداد امروز (شنبه) دهها بالن آتش زا به سمت شهرک های صهیونیستی فرستاده شده است.

گروه مذکور در ادامه به جمع کردن صدها لاستیک خودرو و آتش زدن آنها در مرز غزه فراخوانده و افزوده است، اعتراض های شبانه در مرز غزه از ساعت هشت امشب (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

اعلام آماده باش یگان های شهید ودیع حداد از سوی دیگر یگانهای شهید ودیع حداد وابسته به جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم در مرز غزه اعلام آماده باش کرد.

این یگان ها اعلام کرد، تمامی ابزارهای مقاومت و در رأس آن بالن های آتش زا را به کار خواهد گرفت و نبرد آن با رژیم اشغالگر نامحدود خواهد بود.

رژیم صهیونیستی طی یکی دو هفته اخیر حملات خود را در قدس اشغالی شدت بخشیده و صدها فلسطینی راتلاش دارد معادله جدیدی را در روند نبرد با این رژیم در پیش بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آماده باش دو گروه فلسطینی در مرز غزه

اعلام آماده باش دو گروه فلسطینی در مرز غزه