مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-08سياسي

سوال از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار هفتگی مجلس


سوال از وزیر آموزش و پروش، گزارش کمیسیون آموزش دربارت تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال 1391 و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

- سوال از وزیر آموزش و پروش، گزارش کمیسیون آموزش دربارت تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال 1391 و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بعد از دو هفته تعطیلی در هفته جاری و روزهای یکشنبه و سه شنبه تشکیل می شود.

بررسی لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لایحه دو فوریتی شوراهای حل اختلاف، لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین ایران و روسیه و لایحه پروتکل اصلاح موافقتنامه بین ایران و روسیه جهت معاضدت در پرونده های مدنی و جزایی در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست های تنظیم بازار، طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل، لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار هفتگی مجلس

سوال از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار هفتگی مجلس