مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-08اقتصادي

جدال بورس با عدد خاص


بازار سهام در هفته گذشته بار دیگر به مدار منفی غلتید تا با ثبت افت نسبتا سنگین 9/ 2درصدی، دماسنج بازار در یک محدوده مهم حمایتی به لحاظ نموداری قرار گیرد.

- ، شروین شهریاری نوشت: بازار سهام در هفته گذشته برخلاف انتظار قبلی مبنی بر رشد کوتاه مدت، بار دیگر به مدار منفی غلتید تا با ثبت افت نسبتا سنگین 9/ 2درصدی، دماسنج بازار در یک محدوده مهم حمایتی به لحاظ نموداری قرار گیرد.

شرایط کنونی از منظر شاخص کل به ویژه از این جهت حائز اهمیت است که سطوح مختلف کانال 1/ 1 میلیون واحدی در چهار ماه گذشته بارها به عنوان حمایت عمل کرده و مانع از افت بیشتر بازار شده اند.

از این رو از دست دادن کانال فعلی می تواند برای سرمایه گذاران حساس بوده و موج جدیدی از فشار عرضه و کاهش قیمت را رقم بزند.

از نگاه بنیادی اما کماکان آینده نرخ ارز به مهم ترین عامل ابهام در ارزش گذاری تبدیل شده است.

در همین راستا، در هفته گذشته دلار با محدوده های مهم حمایتی در کانال 21 هزار تومان درگیر شد که شکست قطعی آن می تواند راه را برای تحقق نرخ های پایین تر در کوتاه مدت هموار کند.

در جبهه عوامل مساعد، تداوم رشد قیمت های جهانی از یک سو و احتمال تزریق نقدینگی به بازار از محل بسته های حمایتی عواملی هستند که کماکان امید سهامداران برای حفظ کف حمایتی شاخص در باند 1/ 1 میلیون واحدی و توقف رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بورس با عدد خاص

جدال بورس با عدد خاص