مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-08فرهنگي

چه کسانی از اختلاف ارشاد و ساترا سود می برند؟


برخی سینماگرانی که فیلمی برای اکران دارند و می شد آن را به صورت آنلاین نمایش دهند و این کار را نکردند، یکی از دلایل بازدارنده برای اکران را عملکرد پلتفرم ها عنوان می کنند.

- حذف آیکون مستقیم اکران آنلاین در بعضی پلتفرم های پرمخاطب، انگار سوت پایان مسیری است که یک سال قبل با شروع پاندمی باز شده بود و حالا به نظر می رسد همتی جدی برای ادامه راهش وجود ندارد.

کمتر از یک ماه قبل گزارشی درباره وضعیت اکران آنلاین فیلم های سینمایی در پلتفرم های اینترنتی در ایسنا منتشر شد.

در آن مقطع تعداد اندکی فیلم در اکران آنلاین باقی مانده بود و استقبال از شنای پروانه نشان داد اگر فیلم خوب به نمایش درآید اکران آنلاین با وجود همه کاستی ها و ناامنی هایش می تواند در روزهای کرونایی و تعطیلی سینماها کمک کننده باشد.

در آن گزارش به برخی علت های رکود اکران آنلاین از جمله رغبت نداشتن تهیه کننده ها برای نمایش آثار خود به دلیل نبود راهی برای جلوگیری از کپی غیرمجاز فیلم ها اشاره و همچنین یادوآری شد که مردادماه سال 1399 حسین انتظامی - رییس سازمان سینمایی - در نشست خبری خود بر ضرورت تشکیل شورایی شبیه شورای صنفی نمایش برای اکران آنلاین تاکید کرده بود و چند ماه بعد هم خبری درباره تشکیل این شورا با حضور دو تهیه کننده سینما، نمایندگانی از سازمان سینمایی و مدیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی از اختلاف ارشاد و ساترا سود می برند؟

چه کسانی از اختلاف ارشاد و ساترا سود می برند؟