مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-08سياسي

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت


رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده این طرح در نشست روز جمعه این کمیسیون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، امیرحسین بانکی پورفرد در تشریح نشست جمعه، 17 بود قید عدم مغایرت با اساسنامه را ذکر کردیم.

وی افزود: ابهام دیگر در مورد عبارت کلانشهرها بود که ما مشخص کردیم منظور از کلانشهرها شهرهای بالای 500 هزار نفر بوده که حدود 18 شهر است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم یادآور شد: تعیین شرح وظایف ستاد ملی جمعیت یکی از ابهامات و ایرادات گرفته شده بود که ما شرح وظایف ستاد را مشخص کردیم.

بانکی پور فرد اختصاص زمین را یکی از مهمترین مشوق های طرح جوانی جمعیت دانست و گفت: در این طرح اختصاص زمین 150 تا 200 متری به خانواده ها را برای تولد فرزند سوم پیش بینی کردیم و مقرر شد زمین در شهرهای زیر 500 هزار نفر و روستاها برای همه در نظر گرفته شود یعنی خانواده ای که در تهران صاحب فرزند سوم به بعد می شوند زمینی در یکی از شهرهای زیر 500 هزار نفر به آنها اختصاص می یابد و اختصاص این زمین حتی به کسانی که در گذشته از طرح های مسکن استفاده کردند یا صاحب زمین هستند هم تعلق می یابد.

رییس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده یادآور شد: البته زمین به دو روش اختصاص می یابد یا هم باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت

رفع ایرادات شورای نگهبان به 10 ماده از طرح جوانی جمعیت