مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-08فرهنگي

پاسخ گلدن گلوب به اتهام تبعیض نژادی و زد و بندهای پشت پرده


نهاد برگزارکننده جایزه «گلدن گلوب» در پاسخ به انتقادات از تبعیض نژادی و زد و بندهای پشت پرده، فهرستی از اصلاحات پیشنهادی ارائه داد.

- جی پلاس ، جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب چند ماهی هست که زیر سایه انتقادات سنگین قرار دارد.

همه چیز با انتشار یک مقاله انتقادی در روزنامه لس آنجلس تایمز شروع شد که نوشت در بین 87 عضو انجمن برگزارکننده جوایز گلدن گلوب، هیچ عضو سیاه پوستی حضور ندارد.

ایرنا نوشت؛ این مقاله همچنین به شبهات اخلاقی قدیمی درباره ارتباط نزدیک انجمن مطبوعات خارجی هالیوود با استودیوهای فیلمسازی اشاره کرد که می تواند روی انتخاب نامزدها و برندگان این جایزه تاثیر بگذارد.

جنجال هایی که به دنبال انتشار این مقاله به پا شد، این دوره از مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب در ماه فوریه (اسفند 99) را هم حسابی تحت الشعاع قرار داد.

حالا انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب را برگزار می کند، برای حفظ اعتبار این جایزه آستین بالا زده و به دنبال اصلاحات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، هیات مدیره این انجمن در نامه ای خطاب به اعضا چند گام برای ایجاد تنوع در دستور کار خود پیشنهاد دادند که از آن جمله می توان به استخدام یک مامور ارشد تنوع، تاکید بر به خدمت گرفتن روزنامه نگاران سیاه پوست و گسترش دامنه متقاضیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ گلدن گلوب به اتهام تبعیض نژادی و زد و بندهای پشت پرده

پاسخ گلدن گلوب به اتهام تبعیض نژادی و زد و بندهای پشت پرده