مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:502021-05-08سياسي

دشمن را با شکست های خفت بار روانه گورستان تاریخ می کنیم


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم دستاوردهای شهیدان آسیب بیند، گفت: دشمن را با شکست های خفت بار به گورستان تاریخ روانه می کنیم.

- ، سرلشکر حسین سلامی سحرگاه شنبه در گفتگوی تلفنی برنامه سحرگاهی سیمای مازندران به مناسبت سالگرد شهادت مدافعان حرم در خان طومان سوریه با بیان اینکه دشمنان ما افسرده، عاجز، ناتوان و ناکام هستند، افزود: الحمدالله اسلام به برکت استقامت ها، صبر، پایمردی ها، وفاداری ها و فداکاری ها در حال گسترش است.

وی با اظهار اینکه مردم نقطه مرکزی قلب اسلام به شمار می روند، ادامه داد: قلب اسلام به واسطه مردم محکم بوده و تکیه گاه ما نیز مردم هستند و سربازی آنان افتخاری می کنیم و امیدواریم این لباس خدمت و جهاد را همواره بر تن داشته باشیم.

وی با عنوان اینکه شهادت برای مردان خدا بزرگترین آرزوی است و جوانانی که به میدان نبرد می روند و شهید می شوند به آرزوی خود می رسند، تصریح کرد: ایثار، گذشت، صبر و اجر اکبر مربوط به خانواده های شهیدان است زیرا این خانواده ها آرزوهای خود را بدرقه می کنند.

سردار سلامی تاکید کرد: اگر شهیدان با شهادت به آرزوی خود رسیدند، خانواده ها با بدرقه فرزندان خود، آرزوهای خود را فدا می کنند و این کار نیازمند گذشت، ایثار و ایمان قوی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن را با شکست های خفت بار روانه گورستان تاریخ می کنیم

دشمن را با شکست های خفت بار روانه گورستان تاریخ می کنیم