مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-08بين الملل

اجساد سرگردان در آمریکا؛ قربانیان کرونا همچنان در کامیون های یخچالدارند


با افزایش چشمگیر تلفات کرونا در آمریکا، اداره بازرسی پزشکی نیویورک اعلام کرد که صدها قربانی کرونا در این شهر همچنان در کامیون های یخچالدار نگهداری می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با افزایش شمار قربانیان ویروس ها می توانند به شیوه ای مناسب، عزیزان خود را خاکسپاری کنند .

طبق گزارش سی ان ان، در اواخر مارس 2020 به واسطه افزایش بی شمار تلفات کرونا در نیویورک که در آن زمان کانون بیماری همه گیر کووید-19 بود، کامیون های یخچالدار در مقابل بیمارستان های شهر نیویورک به عنوان سردخانه های موقت عمل می کردند.

طبق گزارش شبکه سی ان ان، آخرین باری که نیویورک از این گونه اقدامات بهره گرفته بود، پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 بود که در آن زمان اداره بازرسی پزشکی این شهر مجبور به شناسایی دهها هزار تکه از اجساد دو هزار و 753 نفری بود که در حمله به برج های مرکز تجارت جهانی آمریکا جان خود را از دست داده بودند.

اداره بازرسی پزشکی نیویورک در پی افزایش شمار تلفات کرونا در نیویورک، کامیون های یخچالدار بیشتری را خریدار کرده است و اداره مدیریت امور اضطراری فدرال نیز سال گذشته 80 کامیون یخچالدار به عنوان سردخانه های موقت در اختیار شهر نیویورک قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجساد سرگردان در آمریکا؛ قربانیان کرونا همچنان در کامیون های یخچالدارند

اجساد سرگردان در آمریکا؛ قربانیان کرونا همچنان در کامیون های یخچالدارند