مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-05-07دانش

آغاز واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز واکسیناسیون افراد 75 تا 79 سال در استان خوزستان از روز شنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد ابول نژادیان با اشاره به روند انجام واکسیناسیون کرونا در خوزستان، اظهار کرد: روند واکسیناسیون در استان خوزستان به خوبی پیش می رود و واکسیناسیون افراد بالای 80 سال انجام شده است.

وی افزود: از مردم استان خوزستان خواهش می کنم که از روز شنبه (18 اردیبهشت ماه) افراد 75 سال تا 79 سال به مراکز بهداشتی برای انجام واکسیناسیون خود مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از این افراد برای انجام واکسیناسیون به صورت تلفنی دعوت به عمل می آید و بدون دعوت تلفنی نیز، خودشان می توانند برای دریافت واکسن به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

ابول نژادیان افزود: امیدواریم در هفته جاری تزریق واکسن گروه سنی 75 سال تا 79 سال انجام شود تا بتوانیم در هفته آینده، واکسیناسیون افراد 70 ساله را آغاز کنیم.

وی با اشاره به روند بیماری نیز تصریح کرد: در استان خوزستان یک هفته است که روند بروز موارد بیماری کاهشی شده است؛ تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان در حدود 10 روز پیش، 2 هزار و 100 بیمار بود که در حال حاضر به حدود یک هزار و 500 بیمار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان

آغاز واکسیناسیون 75 تا 79 ساله ها در استان خوزستان