مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 15:052021-05-07بين الملل

بازخوانی شرایط حاکم بر مذاکرات وین و الزامات پیش رو


گزاره های قابل توجهی در خصوص شرایط سیاسی حاکم بر مذاکرات وین وجود دارد که بازخوانی آن می تواند در دستیابی به تحلیلی واقعی تر از آینده مذاکرات و شباهت ها و تفاوت های آن با مذاکرات قبلی که منجر به توافق نامه برجام شد کمک شایان توجهی کند.

- گزاره های قابل توجهی در خصوص شرایط سیاسی حاکم بر مذاکرات وین وجود دارد که بازخوانی آن می تواند در دستیابی به تحلیلی واقعی تر از آینده مذاکرات و شباهت ها و تفاوت های آن با مذاکرات قبلی که منجر به توافق نامه برجام شد کمک شایان توجهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نورنیوز، چهارمین دور از مذاکرات ایران و 1+4 با هدف رفع تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا و احیای مجدد توافقنامه برجام، امروز جمعه 17 اردیبهشت ماه در وین پایتخت اتریش برگزار شد.

سازنده بودن مذاکرات و قرارداشتن آن در مسیر درست، کلیدواژه ای است که تاکنون سرپرست هیات مذاکره کننده ایرانی در تبیین شرایط حاکم بر سه دور مذاکرات قبلی از آن استفاده کرده اما هنوز جزییات دقیقی از موضوعاتی که مورد توافق طرفین قرار گرفته، اعلام نشده است.

از سوی دیگر سخنگویان ایالات متحده نیز که به صورت رسمی و مستقیم در مذاکرات حضور ندارند، با تاکید بر پیچیده و سخت بودن مذاکرات، تلویحا ضرورت ادامه یافتن روند آغازشده برای دستیابی به توافق را با ادبیات مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی شرایط حاکم بر مذاکرات وین و الزامات پیش رو

بازخوانی شرایط حاکم بر مذاکرات وین و الزامات پیش رو