مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:052021-05-07سياسي

توجه به قدس تبدیل به فرهنگ شد


امروز مسئله فلسطین جز مسائل درجه اول بلکه اصلی در دنیای اسلام و نقطه اشتراک و وحدت جهان اسلام است که با بنیان گذاری امام در حال حاضر به عنوان یک فرهنگ در جامعه امروز شده است.

- امام جمعه بابل، امروز در مراسم روز قدس در مسجد فاطمه الزهرا (ع) شهرستان بابل اظهار کرد: با گذشت بیش از چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی امام راحل، ملت فلسطین و انتفاضه قدس قدرت مندتر از هر مقطع تاریخی بر زنجیره ای از فتنه ها و توطئه های سازش که درصدد محو موجودیت و هویت فلسطین از سرزمین های اشغالی پیروز شدند.

وی گفت: فلسطینی ها هم اینک هم با تکیه بر توانمندی های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم سفّاک و جنایت کار صهیونیستی را در سراشیبی انقراض قرار دادند.

روحانی با اشاره به تغییر استراتژی ملت فلسطین و جبهه مقاومت در مبارزه با رژیم متجاوز اسراییل افزود: در سرزمین های اشغالی مردم پس از نا امیدی از اکثریت سران جهان عرب و اسلام با دست خالی و سنگ انتفاضه آزادی قدس را بنیان گذاشتند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز صحنه های پر افتخاری آفریده شد تا جایی که رژیم صهیونیستی کابوس موشک و سلاح های پیشرفته را می بیند و متوسل به مدرن ترین ابزار برای خنثی سازی آن ها می شود، دو سال تمام است آنچنان دچار بن بست سیاسی شدند که حتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به قدس تبدیل به فرهنگ شد

توجه به قدس تبدیل به فرهنگ شد