مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-07بين الملل

70 هزار فلسطینی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی برپا کردند


نمازگزاران فلسطینی امروز علیرغم همه موانعی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بود خود را به مسجد الاقصی رساندند و پس از نماز صحن های مسجد الاقصی صحنه باشکوه تظاهرات در حمایت از مقاومت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  بیش از هفتاد هزار فلسطینی  نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی برپا کردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست، بیت المقدس را به پادگان نظامی تبدیل کرده و همه  ورودی های شهر را جز یکی بسته بودند و هزاران نفر از فلسطینیان کرانه باختری از رساندن خود به مسجد الاقصی محروم ماندند و چند نفر هم بازداشت شدند.

    تصاویر منتشر شده از مسجد الاقصی موج عظیم نمازگزاران فلسطینی را نشان می دهد که پس از تمام شدن نماز در صحن های مسجد که مملو از جمعیت بود، در حمایت از مقاومت غزه شعار سر می دادند.

    کانال تلگرامی یونیوز هم نوشت که رسانه های رژیم صهیونیستی در واکنش به برافراشته شدن پرچم های فلسطین نیز با صدور پیامی گفت: به جمعیت نمازگزارانی که موفق شدند با وجود اینکه رژیم صهیونیستی قدس را محاصره و پست های ایست و بازرسی وضع کرده و محدودیت هایی شدید اعمال کرده بود خود را به مسجد الاقصی برسانند و نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را همزمان با روز جهانی قدس در آنجا اقامه کنند تبریک می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار فلسطینی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی برپا کردند

70 هزار فلسطینی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی برپا کردند