مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:302021-05-07سياسي

واکنش توییتری نمایندگان به وعده « شکسته شدن تحریم ها»


بعد از اعلام رییس جمهوری مبنی اینکه « تحریم ها شکسته شده است»، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توییتر به این موضوع واکنش نشان دادند.

- بعد از اعلام رییس جمهوری مبنی اینکه تحریم ها شکسته شده است ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توییتر به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه روز چهارشنبه ( 15 اردیبهشت) هیات دولت گفت : امروز مردم ایران ثمره ایستادگی، صبر و مقاومت شان را در وین می بینند.

اگر دغل کاری و جناح بازی نشود و گزارش درست به گوش مردم برسانیم این نشان عظمت ملت ایران و نشان این است که طرف های برجام فهمیده اند راهی جز بازگشت به قانون، تعهدات و قطعنامه 2231 وجود ندارد.

این پیروزی دولت در ماه های پایانی آن است.

او ادامه داد: من به عنوان رییس دولت به مردم اعلام می کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود؛ چرا که طرف مقابل می داند راهی جز اینکه به قانون، مقررات و تعهدات در برجام بازگردد، وجود ندارد.

عمده واکنش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این بخش از صحبت های رییس دولت بود که تحریم شکسته شده است ؛ از جمله آن ها سید محسن دهنوی عضو هیات رییسه مجلس است که در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏از نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش توییتری نمایندگان به وعده « شکسته شدن تحریم ها»

واکنش توییتری نمایندگان به وعده « شکسته شدن تحریم ها»