مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-07ورزشي

روز قدس تعطیل ناپذیر است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روز قدس تعطیل ناپذیر است و هر چه می گذرد به عمق اندیشه های تابناک امام خمینی(ره) بیشتر پی می بریم.

- سنندج- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: روز قدس تعطیل ناپذیر است و هر چه می گذرد به عمق اندیشه های تابناک امام خمینی(ره) بیشتر پی می بریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا در سطح کشور فقط امروز یک مراسم نمادین برگزار می شود اما هر سال باید این مراسم برگزار شود.

وی افزود: روز قدس تعطیل ناپذیر است و هر چه می گذرد به عمق اندیشه های تابناک امام خمینی (ره) بیشتر پی می بریم.

حجت الاسلام سادات اظهار کرد: در برخی شهرهای کشور راهپیمایی موتوری صورت گرفت اما در کردستان به دلیل شرایط کرونایی و با لحاظ پروتکل های بهداشتی تنها مراسم هایی نمادین با حضور نمایندگان اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ادامه این مراسم پرچم فلسطین در پیاده راه فردوسی سنندج به اهتزاز در آمد و از جلال کرمی مربی تیم جودو جمهوری اسلامی ایران و از ورزشکاران کردستانی که در سنوات گذشته حریفان صهیونیستی را به رسمیت نشناخته بود تجلیل به عمل آمد.

آتش زدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جهان خوار حامی اصلی صهیونیست ها پایان بخش مراسم نمادین روز قدس در بزرگترین شهر اهل سنت نشین ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس تعطیل ناپذیر است

روز قدس تعطیل ناپذیر است